ÇITIR TAVUK NUGGET

ÇITIR TAVUK (NUGGET)


  • 1 paket tavuk sarma ya da tavuk göğsü
  • 1 çorba kaşığı tavuk baharatı
  • 1 çorba kaşığı yoğurt 
  • 2 diş sarımsak 
  • 1 yumurta 
  • Un ve galeta unu

                Ben tavukda sarmayı sevdiğim için sarmadan yaptım dilerseniz göğüs etinden de yapabilirsiniz.
      Tavuklarımızı bir parmak kalınlığında  doğrayalım.Rendelenmiş sarımsak, yoğurt ve baharata bulayalım. Buzdolabında 1-2 saat dinlendirdikten sonra önce una sonra yumurtaya ve en son galeta ununa bulayıp kızartalım.Ben kolaylık olsun diye kapaklı derin bir kapta tavukların üzerine iki kaşık unu döküp kapağını kapattıktan sonra kabı  sağa sola sallayarak tavukları una buluyorum. Yumurtayı yine tavukların üzerine kırıyorum ve karıştırıyorum.En son galeta ununa tek tek buladıktan sonra kızartıyorum.Afiyet olsun.
                                     





Yorumlar